traind prin har...

traind prin har...

marți, 14 septembrie 2010

                                                1.Eu spun:"este imposibil"
                                                         Dumnezeu spune:"Toate lucrurile sunt posibile"(Luca 18:27)
                                                2.Eu spun:"am obosit"        
                                                         Dumnezeu spune:"Eu iti voi da odihna"(Matei11:28-30)
                                                3.Eu spun:"Nu ma pot descurca"
                                                         Dumnezeu spune:"Eu iti voi calauzii pasii"(Proverbe3:5,6)
                                                4.Eu spun:"Nimeni nu ma iubeste"
                                                         Dumnezeu spune:"Te iubesc"(Ioan3:16)
                                                5.Eu spun:"Nu mai pot continua"
                                                         Dumnezeu spune:"Harul meu iti este indeajuns"(2Corinteni12:9)
                                                6.Eu spun:"Nu pot face nimic"
                                                Dumnezeu spune:"Poti totul prin Hristos care te intareste"(Filipeni4:13)
                                                7.Eu spun:"Nu ma descurc"
                                                         Dumnezeu spune:"Eu ma voi ingriji"(Filipeni4:19)
                                                8.Eu spun:"Mi-e teama"
                                                         Dumnezeu spune:"Eu nu ti-am dat un duh de frica'(2Timotei1:7)
                                                9.Eu spun:"Sunt plin de griji"
                                                         Dumnezeu spune:"Arunca toate grijile asupra Mea"(1Petru5:7)
                                                10.Eu spun:"Ma simt singur"
                                                         Dumnezeu spune:"Cu niciun chip n-am sa te las"(Evrei13:5)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu