traind prin har...

traind prin har...

luni, 27 septembrie 2010



             Slujindu-l pe Creatorul

Pentru mine este o onoare si un privilegiu sa fiu fiica unui adevarat Rege,Imparat,Creator,Atotstiutor,Dumnezeu.
De aceea intotdeuna mi-a placut sa fac ceva,sa-mi arat recunostinta fata de El.Imi plac copiii si imi place sa stie si ei ce a  facut Dumnezeu pentru ei,ca ii iubeste,etc.Ca urmare in vara aceasta am putut sa-l slujesc pe Domnul printre copii:am fost in 3saptamani de tabara (ca voluntar)in care au fost copii de diferite varste chiar si adolescenti.Mana Lui a fost cu noi,ne-a protejat de orice rau si ne-am putut bucura impreuna de splendoarea creatiunii Sale si am vazut ca Dumnezeu nu este IN CRIZA SI NU VA FI NICIODATA
.



joaca
Am avut jocuri,distractie,lucru manual,dar si povestiri din biblie cu copii,despre Iosif,lectie misionara,etc

lectie cu Iosif
                                                         
activitate/lucru manual
studiu
distractie
Am fost si pe la Cheile Gradistei cu 2 serii de taberisti


Dupa tabere am mers si la distribuit de brosuri pentru copii prin multe sate si orase(Craiova,Slatina,Slobozia,etc)(niste carticele cu"Il cunosti pe acest Imparat")

Cand a venit toamna am mers la Sibiu,la A.M.E.C(Asociatia Misionara pentru Educarea Copiilor)unde ne-am intalnit cu multe persoane din diferite judete,a caror pasiune este evanghelizarea copiilor.Acolo am impartasit experiente din vara aceasta,am primit anumite informatii si ne-am si plimbat putin prin minunatul oras.

 


Multumesc Domnului ca a fost alaturi de mine si in vacanta asta, si mi-a aratat cum sa-mi folosesc timpul.
Merita sa investesti in copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu